tiistai 11. marraskuuta 2008

Tästä on taas niin pitkä aika kun olen viimeksi tänne mitään kirjoitellut, että alkaa hävettää jo vallan. Toisaalta nytkin pitäisi mennä lähinnä nukkumaan, koska menen aamukahdeksaksi (!) luennolle. Contemporary urban Latin America. En olekaan ollut siellä vielä kertaakaan, kun viime viikolla se oli peruttu ja sitä edellisellä viikolla olin Espanjassa (siellä oli mukavaa, kuten tavallista).

Minulle noin yleensä kuuluu seuraavaa:
1. yritän edelleen valmistua kandiksi, nyt näyttää sen suhteen jo melko lupaavalta
2. sitten olen lähinnä töissä tai töissä (niitä on tavallaan kaksi koska olen ahne possu tai siis köyhä opiskelija)
3. tekee oikeastaan mieli juoda taas punaviiniä (nam), kaapissa on espanjalaista
4. portugalin opiskelu on kivaa, kivempaa kuin ranskan
5. en osaa tilata itselleni uutta verokorttia, ja tunnen itseni muutenkin toisinaan yhteiskuntakelvottomaksi huithapeliksi
6. pitäis mennä ikeaan, kuinka tylsää

No jaa, ei tästä nyt oikein tullut mitään. Katotaan joku toinen kerta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti