lauantai 25. elokuuta 2007

kiirettä pitää, kuulemma

Onpa ollut kiireinen viikko. Jännittävää olla kiireinen, vaikka ei oikeastaan opiskele tai käy töissä. On se rankkaa harrastaa kulttuuria. Ja sisustusta! Tällä viikolla olen nähnyt sirkusta, jalkapalloa, Shortbus -elokuvan (se oli hyvä), Micragirlsit Kuudennella linjalla (sekin oli hyvä) ja eilen sen Strange Fruit -homman (Hesari sanoo,että akrobatiaryhmän. minusta se oli lähinnä tanssia). Siitä en pitänyt kauheasti, minusta se oli vähän tylsä. Keskustassa oli myös aika paljon liian monta ihmistä, joten pakenimme Kallioon. Lisäksi olen tällä viikolla kunnon remonttireiskan tavoin hionut kirjahyllyn ja maalannut sitä. A lähti landelle. Minä pööpöilen päämäärättä kotona.

Meillä on myös lattiapulmia, mikä vituttaa aika paljon tällä hetkellä. Ensi viikolla tulee kai kosteusmittaajat. Kaikenlaista hurjaa ja jännittävää. Kuuntelen Stenkkaa enkä osaa tarttua puuhaan. Tämä päivityskin tapahtuu lähinnä jostain mystisestä velvollisuudentunnosta suurta kolmatta kohtaan. Minulla on myös huono omatunto, kun en ehdi nähdä kavereitani ja lupaan vahingossa olevani kohdessa paikassa yhtä aikaa enkä muista kumpaakaan.

Menen nyt maalaamaan ja juon ehkä maalauskaljan, vaikka kello näyttääkin vasta 12:55. Olen aikuinen, joten saan syödä karkkia koska tahdon eikä tarvii mennä nukkumaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti