perjantai 22. elokuuta 2008

mä lennän taas

Anteeksi, etten ole antanut kuulua itsestäni viime aikoina. Olen mm. ollut töissä ja ostanut lentoja. Lentojen ostaminen on aika työlästä puuhaa. Se vaatii lukuisia tunteja ihmettelyä internetissä, erinäisiä laskutoimituksia, luottokortin ja ties mitä. Olen tässä viikon aikana ostanut seuraavat lennot: Tampere-Dublin, Dublin-Madrid, Barcelona-Helsinki ja Helsinki-(Amsterdam)-New York-(Amsterdam)-Helsinki. Nytpä otankin kerralla ilon irti siitä, etten esim. yksityisautoile tai lihansyö, ja nostan ekologisen saappaanjälkeni hyvälle suomalaiselle tasolle! (itse asiassa aion ostaa vielä lennot New Yorkista Meksikoon ja takaisin, jahka Visallani on taas luottolimittiä, eli ehkä ensi kuussa tai joskus, joten ei puhuta siitä nyt.)

Se hyvä puoli tässä tietysti on, että olen kohta sen verran veloissani, ettei oikein muuta tarvitsekaan sitten ostaa.

Töissä on edelleen samaa, enkä oikein tiedä, miten minun tulee menetellä, jos haluan valmistua kandiksi tässä joskus lähiaikoina. Asioita on myös vähän vaikea selvittää, koska kaikki yliopiston henkilöt ovat tavattavissa lähinnä silloin, kun olen töissä, enkä tosiaankaan tapaamassa ketään amanuensseja.

En jaksanut mennä taiteiden yöhön. Ei paljon kiinnosta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti