torstai 13. syyskuuta 2007

laiskotella vai eikö laiskotella

Tänään on taas se päivä, että kun pitäisi lukea tenttiin niin koettaa itselleen keksiä kaikkia muita puuhia, tai ei edes yritä vaan surffailee ja näplää facebookia. Roberto oli oikeassa kahdessa asiassa, jotka se sanoi suunnilleen silloin kun minä sorruin liittymään sinne. Ensinnäkin, että puolen vuoden kuluttua facebook on suosittu myös Suomessa (minulla ei tosin ole mitään tietoa siitä miten suosittu se oli silloin kun olin poissa, mutta tiedän kuitenkin sen, että nyt siitä ainakin puhutaan) ja että se on siihen jää koukkuun. Tosin minä olen siihen koukussa vain silloin kun pitäisi juurikin esim. lukea johonkin tylsään tenttiin. Tiskasin myös äsken. Seuraavaksi laitan ruokaa. Onpa elämäni mielenkiintoista.

Eikä minun edes pitänyt puhua mistään homobookista vaan tehdä lista, koska toisinaan on kiva tehdä listoja. Tässä siis lista asioista, joista tällä hetkellä pidän:
- munakoiso
- musta huppari
- ranskanopiskelu
- Edith Piaf (koska edellinen)
- Myrkkypuun siemen -kirja
- aika moni muukin kirja
- (muukin kuin ranskan) opiskelu pois luettuna eräs pakollinen kirjatentti
- että olin menestyksekäs työhaastattelussa (eli toisin sanoen pidän itsestäni. Mutta olenkin aika hurmaava tyyppi)

Vastapainoksi pitää laittaa kai myös lista asioista, joista en pidä juuri nyt. Koitan olla luettelematta kestoinhoaiheita, enkä mainitse enää kertaakaan sitä tenttiäkään, tämän jälkeen siis.
- haluaisin pitää ruotsin opiskelusta, mutta se tuntuu edelleen turhauttavalta ja on edelleen pakollista
- pyykinpesu pyykkituvassa, koska se maksaa ja koska olen mukavuudenhaluinen
- kirjahyllyttömyys ja sohvattomuus
- rahattomuus, mutta tämä on kyllä valitettavasti kestoaihe
- ruuan keksiminen
- se, että yli puolet ranskan alkeiskurssilla olevista on opiskellut ranskaa aiemmin ("no joo kyl mä sen kirjotin, mut siitä on jo kolme vuotta" Onko ne oikeasti niin tyhmiä, vai eikö ne vaan ymmärrä sanaa alkeis???)

No, en nyt viitsi valittaa enempää, vaan menen sen sijaan keksimäännyt jotain ruokaa. Paitsi se on kanssa tylsää, ettei kotona ole punaviiniä silloin kun sitä haluaisi juoda aterian kera. Huutava vääryys on se!









Ystävämme munakoiso

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti